Uitslagen Drie Uren van Oss 2019

Uitslagen alle klassen

Drie uren van Oss 2019 Uitslagen
 
Plaats Startnummer Team Straftijd Ronden Youngtimer/Vintage
 
1 19 Verstege Motor Racing 09,46,290 83 Y
2 33 Barcelona 10,22,954 82 V
3 4 Team OTR 10,28,274 85 Y
4 752 ROBU Racing 10,34,401 85 Y
5 25 Team Laroja 10,52,091 77 Y
6 21 Tigerente 11,03,299 81 Y
7 45 Team Knoflexwerk 11,14,894 80 Y
8 89 Motor Service Vierlingsbeek 11,26,013 90 Y
9 88 Babe Racing 11,35,560 84 Y
10 99 RW Parts Endurance 12,06,494 83 V
11 711 MDI Motul Endurance 12,14,418 88 Y
12 6 RTRT 13,07,876 78 V
13 73 Team Welded 14,01,549 70 Y
14 2 Voxonda 14,02,833 82 Y
15 16 Van Dijk Laverda Racing 14,06,271 85 V
16 652 Fiberman Kruth Suzuki 14,24,362 78 Y
17 11 Team IJzervreters 14,40,782 71 V
18 68 A&E Racing 14,40,844 79 V
19 716 MZZ Racing Team 15,46,757 77 Y
20 654 Black Widow Team 15,54,695 80 Y
21 116 Laverda Endurance Team 16,04,113 77 V
22 40 Team MZ 16,27,449 83 Y
23 7 Team Van Gogh 18,18,193 81 Y
24 651 Fiberman Suzuki Team 18,23,002 79 Y
25 91 Motorsport Harlingen 18,46,540 67 V
26 48 BEET Endurance Team 20,01,564 77 Y
27 47 J&F Racing 21,08,043 80 Y
 
DNF
  61 Team Schakel 10 V
  48B Flying Hermans 14 V
  65 Kloppers/Eekhuis 17 V
  653 Black Widow Team 41 Y
  66 Ecurie Spierings 42 V
  12 TET Classic Endurance 62 V
  28 Team Graziano 80 Y
  51 MCRT SS400 Team 81 Y

Uitslagen Vintageklasse

Vintage endurance racemotoren van voor 31 december 1982, luchtgekoeld.

 

Drie uren van Oss 2019 Uitslagen Vintage
 
Plaats Startnummer Team Straftijd Aantal ronden Youngtimer of Vintage
 
1 33 Barcelona 10,22,954 82 V
2 99 RW Parts Endurance 12,06,494 83 V
3 6 RTRT 13,07,876 78 V
4 16 Van Dijk Laverda Racing 14,06,271 85 V
5 11 Team IJzervreters 14,40,782 71 V
6 68 A&E Racing 14,40,844 79 V
7 116 Laverda Endurance Team 16,04,113 77 V
8 91 Motorsport Harlingen 18,46,540 67 V
 
DNF
  61 Team Schakel 10 V
  48B Flying Hermans 14 V
  65 Kloppers/Eekhuis 17 V
  66 Ecurie Spierings 42 V
  12 TET Classic Endurance 62 V

– Velgen authentieke maatvoering.
– Geen beperking in cilinderinhoud.
– Geen turbo / compressor.
– Olieopvangbak en crashprotectoren aanbevolen
– Profielbanden, geen slicks.
– Geen upside-down voorvorken.
– Geen radiale remklauwen en radiale rempompen.
– Verlichting verplicht, dubbele achterverlichting verplicht.
– Nummerplaten voor- en zijkanten.
– Profiel van de motor dient een authentieke klassieke uitstraling te hebben.

Uitslagen Youngtimerklasse

Youngtimer endurance racemotoren van 1 januari 1983 tot 31 december 1989 Lucht / olie / waterkoeling.

 

Drie uren van Oss 2019 Uitslagen Youngtimer      
 
 
1 19 Verstege Motor Racing 09,46,290 83 Y
2 4 Team OTR 10,28,274 85 Y
3 752 ROBU Racing 10,34,401 85 Y
4 25 Team Laroja 10,52,091 77 Y
5 21 Tigerente 11,03,299 81 Y
6 45 Team Knoflexwerk 11,14,894 80 Y
7 89 Motor Service Vierlingsbeek 11,26,013 90 Y
8 88 Babe Racing 11,35,560 84 Y
9 711 MDI Motul Endurance 12,14,418 88 Y
10 73 Team Welded 14,01,549 70 Y
11 2 Voxonda 14,02,833 82 Y
12 652 Fiberman Kruth Suzuki 14,24,362 78 Y
13 716 MZZ Racing Team 15,46,757 77 Y
14 654 Black Widow Team 15,54,695 80 Y
15 40 Team MZ 16,27,449 83 Y
16 7 Team Van Gogh 18,18,193 81 Y
17 651 Fiberman Suzuki Team 18,23,002 79 Y
18 48 BEET Endurance Team 20,01,564 77 Y
19 47 J&F Racing 21,08,043 80 Y
 
 
DNF
  653 Black Widow Team 41 Y
  29 Team Graziano 80 Y
  51 MCRT SS400 Team 81 Y
  135 Star Twin Trick Techniek niet gestart Y
  618 Team Van Ginneken niet gestart Y

– Velgenmaat vrij.
– Geen beperking cilinderinhoud.
– Geen turbo / compressor.
– Vloeistofopvangbak en crashprotectoren aanbevolen
– Profielbanden, geen slicks.
– Upside-down voorvorken toegestaan.
– Radiale remklauwen en rempompen toegestaan.
– Verlichting verplicht, dubbele achterverlichting verplicht.
– Nummerplaten voor- en zijkanten.
– Geen standaard kleurstelling, motoren dienen een race uitstraling te hebben.
NB endurance algemeen:
– Een vintagemotor klasse 1 met een van de kenmerken uit klasse 2 wordt
automatisch in klasse 2 ingedeeld.

2 Comments
  • Arie 14/07/2019

    Wanneer komen de andere uitslagen van Oss?

    Reply Replies
    • Redactie Gijs van Hesteren 14/07/2019

      Ondergetekende, jullie redactie, was even heel druk met het verdienen van noodzakelijke centjes. Bovendien kreeg ik de uitslagen aangeleverd als berg papier. Ik moet dus alles overtikken, of in elk geval OCR-scannen en nabewerken. Daar heb ik nog geen tijd voor gevonden. Idem dito voor de reportage. Eerst kwam een week of wat terug het MON bondsblad aan de beurt, daarna Het Motorrijwiel (deadline morgenochtend) en dan pas kan ik aan de website beginnen.
      gr. Gijs

      Reply Replies

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>